Sarah Yasmine ‘Spill The Tea’, Ded4h Bvkti Perbu4lan WhatsApp Aliff Aziz & Ruhainies K*tuk Pr0duk Kecantikan – “B*bi Untuk B*bi”

Kekasih gelap Aliff Aziz, Sarah Yasmine sekali lagi mencuri tumpuan apabila mendedahkan beberapa lagi bukti perbualan antara Ruhainies dan Aliff Aziz menerusi pesanan WhatsApp.

Menerusi beberapa hantaran yang dimuat naik, Sarah memaklumkan, tindakannya itu adalah berpunca dari sikap Ruhainies yang telah berbohong kepadanya.

“This is what you get when you lied to TWICE ‘NRF’. He too knows how i get when i am being lied to,” ulasnya.

Sementara itu, pesanan WhatsApp yang dikongsikan turut mendedahkan bahawa kedua-dua pasangan itu kelihatan mengutuk tindakan isteri Aliff, pelakon Bella Astillah dan sebuah jenama produk kecantikan sebagai menumpang kontroversi kes khalwat mereka.

Dalam hantaran sama, Sarah turut mendedahkan Ruhainies merupakan seorang yang suka memanipulasi orang lain termasuklah Aliff. Ini kerana, peguam yang mewakili Aliff dalam perbicaraan kes khalwat membabitkan dirinya dan Ruhainies turut dibayar oleh aktres itu.

Terdahulu, Sarah tampil membuat pengakuan mendakwa dirinya menjalin hubungan cinta dengan Aliff sejak awal tahun ini.

Dan, pada 8 Mac lalu dunia hiburan dikejutkan dengan laporan mengenai Ruhainies dan Aliff  telah diserbu oleh pihak Jabatan Agama Islam Wilayah Persekutuan (Jawi) dan Polis Diraja Malaysia di kediaman mewah aktres itu di ibu negara.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber :https://www.xtra.com.my/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*