“Kemain Kau K0men H*na Aku” – Puteri Sarah Beng4ng Dil4bel ‘Geng Secondhand’ 

Pelakon Puteri Sarah Liyana Megat Kamaruddin atau lebih mesra disapa Puteri Sarah bengang apabila seorang individu yang menggunakan akaun @smafiq melemparkan kata-kata hina terhadap dirinya dan Bella Astillah.

Menerusi perkongsian yang dimuat naik oleh aktres yang berusia 39 tahun itu di laman X, dia menunjukkan tangkap layar yang memaparkan komen lelaki terbabit yang ditinggalkan dalam salah sebuah hantaran di Instagram.

Puteri Sarah bengang


Jelasnya, dia telah menerima banyak komen berbentuk sedemikian oleh lelaki yang tidak bertanggungjawab namun, berasa buntu untuk menghentikan komen pengguna akaun @smafiq.

Bukan itu sahaja, ibu kepada dua cahaya mata tersebut turut mempersoalkan mengapa lelaki berkenaan bertindak menyekat dirinya di laman sosial.

“Ni lah nama Instagram dia, smafiq. Kemain kau komen hina aku dengan Bella Astillah. Kat sini pengecut pulak. Sebenarnya banyak je jantan sakit mental penuh kat komen IG tu. Tapi yang ni do not know how to stop.
“@afiqazni kenapa block aku?” soalnya.

Puteri Sarah bengang

Puteri Sarah bengang

Netizen beri cadangan buat report

Dalam pada itu, menjengah ke ruangan komen, ada individu yang memberi cadangan supaya Puteri Sarah melaporkan akaun tersebut kepada Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia Malaysia (SKMM) untuk tindakan undang-undang.

Lelaki terbabit memang bermasalah?

Apa yang lebih mengejutkan, ramai berkongsi pengalaman mereka dengan mendakwa lelaki tersebut kerap mencari masalah dan kesalahan orang lain di media sosial sehingga mengundang rasa kemarahan dan tidak puas hati.

Sumber: X @Puteri Sarah Liyana

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber :https://ohmymedia.cc/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*