“Bukan Senang Nak Ken4 Mar4h Dengan TokTi” – V!de0 Mar4h Dan Jel!ng Kru Konsert Raih Perhatian, Ini Komen Siti Nurhaliza

Satu klip video memaparkan kelakuan Datuk Seri Siti Nurhaliza beberapa saat sebelum dia muncul di pentas konsert Sebuah Epitome Saya Siti Nurhaliza baru-baru ini.

Amboi TokTi siap jeling!

Klip pendek tersebut, mendapat perhatian ramai warganet yang seperti mengusik TokTi kerana kelihatan garang dan tegas sewaktu berkomunikasi dengan kru yang bertugas di belakang pentas.

Menerusi rakaman itu, TokTi dilihat menegur tentang alat monitor telinga yang belum dipasang dan aksinya seperti menjeling ke arah kru tersebut menjadi bualan netizen.

VIDEO;

@malaysianspeaks Terbaik TokTi, bab kerja tegas 👍 #sitinurhaliza #fyp #malaysianspeaks #siti #viralmalaysia ♬ original sound – Malaysian Speaks

Marah pun comel

Di media sosial, video tersebut mendapat perhatian di mana ramai yang berpendapat TokTi masih nampak lemah lembut meskipun ketika marah.

Bukan itu sahaja, rata-ratanya berpendapat TokTi bukanlah memarahi seperti menengking namun hanya bersikap tegas kerana komited dengan kerjanya.

Reaksi Netizen;

komen

Sementara itu, TokTi sendiri telah memberikan respon terhadap video tular tersebut dan berseloroh mengatakan itulah masanya peminat boleh tengok dirinya menjadi ‘singa’.

Respon TokTi

Sumber; Tiktok

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber :https://beautifulnara.com/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*