Diser4ng Net!zen Sebab Kut*k Bella, Chacha Bersuara & Ded4h ‘Voice Note’ Ruhainies

Sejak malam tadi, media sosial hangat dengan pendedahan beberapa tangkap layar WhatsApp perbualan antara Ruhainies dan Aliff Aziz.

Dalam pendedahan yang dimuat naik oleh kekasih gelap Aliff, Sarah Yasmine, nama pasangan adik-beradik Emma Maembong dan Chacha Maembong didakwa turut terlibat dalam kemelut rumah tangga Aliff dan Bella Astillah.

Tidak berdiam diri, Chacha memuat naik video di Instagram bagi menjelaskan keadaan sebenar.

Menurut Chacha, dia tidak pernah menelefon Ruhainies seperti yang didakwa dan tidak begitu rapat dengan aktres terbabit.

Tambahnya, dia hanya berada di lokasi sama ketika sesi panggilan video dibuat Ruhainies bersama Emma dan tidak masuk campur urusan mereka.

VIDEO;

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Chacha Maembong (@chacha_maembong)

Chacha dedah ‘voice note’ Ruhainies

Disebabkan tidak puas hati namanya terpalit dalam skandal itu, Chacha berdepan dengan Ruhainies dengan menghubunginya bertanya mengapa namanya dipetik namun tidak semua pertanyaannya dibalas.

Ruhainies hanya mengatakan tangkap layar yang tersebar itu diambil tanpa pengetahuan Aliff. Namun, Chacha hanya mahu Ruhainies membersihkan namanya kepada umum.

Dalam pada itu, Chacha juga tampil memohon maaf atas segala yang berlaku tetapi tegas dengan pendiriannya bahawa dia tidak pernah masuk campur dalam skandal yang berlaku itu.

Terdahulu, kakaknya, Emma turut meminta maaf atas salah faham yang berlaku dan mengakui tersilap langkap kerana sibuk bertanya kepada Ruhainies tentang khabar angin membabitkan Bella.

Sumber: Instagram

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber :https://lobakmerah.com/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*