“Situasi Kami Sekarang Tak Seperti Yang Digambarkan Dalam Foto Ni Ya..” – Respon Misya Selepas Marissa Kongsi ‘Selfie’ Berdua

 

Umum mengetahui, anak kepada pelakon Abby Abadi dan Norman Hakim iaitu Marissa Dania akhirnya bersua muka dengan madunya, Umisya Mazlan. Marissa dilihat memuat naik swafoto bersama Umisya di media sosialnya.

Marissa dan Misya berjumpa

Berikutan daripada perkongsian tersebut, Umisya tampil memperjelaskan mengenai situasi sebenar di antara dirinya dengan Marissa.

Hi, Assalamualaikum. Ramai yang dm tanya tentang posting ini dan media pun dah keluarkan headline. Sampai ada yang cakap marketing, nak nampak mulia, nak raih populariti, nak nampak tersakiti. Allahu. Gambar ni sebelum viral. Masa ni Marissa dan Misya dah pun berbaik.

Buat hal masing-masing

Menurut Umisya, dia menerima poligami dan apa yang telah terjadi dengan sebaiknya. Tambah Umisya, mereka berdua sudah berdamai.

Tapi lepas viral kisah nikah ni, semuanya berubah. Ada sedikit berbalah dan kami buat hal masing-masing. Saya tak pernah cakap kami bermusuh. Tapi Misya tekankan pada kes modelling satu jenama ni, jagalah sensitiviti semua pihak. Situasi sekarang tak seperti yang digambarkan macam dalam foto ini. Tapi mungkin satu hari nanti Marissa nak berbaik dengan Misya kan?

Mungkin Marissa rindu. Selamat hari raya Marissa, lama kita tak contact. Maaf zahir dan batin ikhlas dari Misya. Misya balas dengan story jugalah penjelasan ni sebabnya Misya tak tahu Marissa post story kita. Tak ada contact atau perbincangan setakat ni.

Perjelaskan Misya

Sumber: Umisya

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber :Ohbulan

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*