“Awak Tahu Tak Apa Beza Awak Dengan Doktor..”, Wany Hasrita Kongsi Gambar Pakai Kot Doktor, Peminat Bagi ‘Pickupline’!

Baru-baru ini, penyanyi Menahan Rindu Wany Hasrita telah memuat naik sekeping gambar dia memakai kot doktor di laman Instagram miliknya.

Melalui ‘caption’ yang diberi, Wany mengatakan bahawa dia berhasrat untuk menyambung pelajaran ke peringkat Master dalam bidang Sains Perubatan tapi belum kesampaian kerana kekangan kerjaya yang semakin sibuk.

“Hi semua, harini Wany nak cerita sikit. Lepas je habis study medical science dulu, Wany berkeinginan nak sambung belajar dan buat master di luar negara.”

“Cuma rezeki belum ada sebab buat masa ini saya memang terikat dengan komitmen kerja yang padat. Alhamdulillah, dengan karier Wany sekarang, muzik juga boleh dijadikan terapi untuk diri dan fans Wany.’

“Percayalah hatimu dan ambil langkah pertama dalam menjalani dream life yang anda impikan dengan @fwdtakaful . Find out more at fwd.com.my:,” tulisnya.

 

 

View this post on Instagram

 

Hi semua, harini Wany nak cerita sikit. Lepas je habis study medical science dulu, Wany berkeinginan nak sambung belajar dan buat master di luar negara. Cuma rezeki belum ada sebab buat masa ini saya memang terikat dengan komitmen kerja yang padat. Alhamdulillah, dengan karier Wany sekarang, muzik juga boleh dijadikan terapi untuk diri dan fans Wany. Percayalah hatimu dan ambil langkah pertama dalam menjalani dream life yang anda impikan dengan @fwdtakaful . Find out more at fwd.com.my . #GetReadyToLive #FWDTakaful

A post shared by #TERLALUMEMUJA (@wanyhasrita) on

Lantas peminat-peminat tidak melepaskan kesempatan untuk memuji kecantikan penyanyi tersebut dan ada juga yang mendoakan agar hasrat Wany tercapai.

Antara komen peminat:

Sumber: Instagram Wany Hasrita

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*